RE/MAX Elite

Historie

RE/MAX, to není jen nejúspěšnější síť realitních kanceláří po celém světě, ale také váš partner při hledání nového domova.

RE/MAX je průkopníkem už od začátku

Historie společnosti RE/MAX se začala psát v roce 1973, kdy ji založil Dave Liniger. Ten se rozhodl změnit realitní byznys. Začal například tím, že makléřům nabízel vysoké provize z prodejů. Do své firmy díky tomu přilákal zkušené a šikovné obchodníky, kteří celou značku posouvali dál. I přes drobné problémy se zakladatelům podařilo prorazit a vytvořit významnou franchisovou síť.

V úplných začátcích společnost RE/MAX konkurence nebrala příliš vážně. To se ale za pár let změnilo a firma se za svou historii stala známou po celém světě. Už v roce 1987 se stala jedničkou ve svém oboru v USA. V roce 1995 RE/MAX expandoval do Afriky, Evropy a Izraele. V České republice se společnost objevila poprvé v roce 2005.

Chcete se dozvědět více zajímavostí z historie značky RE/MAX? Podívejte se na krátké video, které shrnuje existenci celosvětové realitní sítě. Po shlédnutí budete vědět například i to, jak vzniklo logo v podobě horkovzdušného balonu.

 

 

 

Historie RE/MAX

RE/MAX, to není jen nejúspěšnější síť realitních kanceláří po celém světě, ale také váš partner při hledání nového domova. Za našimi znalostmi stojí více než 45 let praxe a také výjimečný člověk, Dave Liniger, který se v roce 1973 rozhodl změnit realitní byznys. To, co začalo jako odvážný plán na změnu rozdělení vydělaných provizí z prodeje mezi makléře a majitele realitních kanceláří, se stalo převratnou novinkou, která způsobila skutečnou revoluci a změnila jednou provždy pohled na realitní byznys. Dave i jeho žena Gail prosadili spravedlivější dělení provizí a umožnili tak uspět jak makléřům, tak majitelům. Svou koncepci nazvali RE/MAX, akronym pro „real estate maximums“, a jejich sázka na inovativní přístup se vyplatila, v současné době má síť RE/MAX více než 140 000 makléřů po celém světě.

1973Založení společnosti
1976RE/MAX má již 100 makléřů
1977RE/MAX expanduje do Kanady
1978První let horkovzdušného balónu s nápisem RE/MAX, který se stává zároveň i logem firmy
1986RE/MAX má 10 000 makléřů a 1 000 kanceláří
1987RE/MAX se stává jedničkou v USA
1991Expanze do Karibiku
1992Expanze do Mexika
1994Spuštění vlastní satelitní televize RE/MAX pro severoamerickou síť poboček
1995Expanze do jižní Afriky, Evropy a Izraele
1996RE/MAX získává cenu „Franchise Relations Awards“ udělovanou americkým časopisem Income Opportunities pro nejlepší franšízingovou společnost
2004RE/MAX má 100 000 makléřů
2005RE/MAX vstupuje do České republiky
2006RE/MAX vstupuje na Slovensko
2007Expanze do Číny
2011RE/MAX se stává jedničkou na českém realitním trhu
2019RE/MAX má celosvětově 7 900 kanceláří
2021Stává se nejznámější realitní značkou v Evropě

RE/MAX na českém trhu

RE/MAX vstupuje na český trh v dubnu roku 2005 a jako první na místním realitním trhu zavádí etický kodex, reklamační řád a garanci kvality služeb. Navazuje tak na tradici celosvětového pojetí skutečně kvalitních služeb se zárukou.

2005RE/MAX vstupuje do České republiky
2006RE/MAX vstupuje na Slovensko
2007Zavedení institutu nezávislého ombudsmana
2008RE/MAX má již 100 realitních kanceláří v České republice
2009Zavedena povinná certifikace všech makléřů RE/MAX
2012RE/MAX otevírá specializované kanceláře Collection a Commericial pro luxusní a komerční nemovitosti
2014RE/MAX navazuje spolupráci s Nadací Terezy Maxové
2015Vstup do Asociace realitních kanceláří
2017RE/MAX otevírá vzdělávací realitní Akademii v Praze
2017RE/MAX potřetí za sebou obhajuje ocenění SUPERBRANDS
2018RE/MAX obhajuje ocenění SUPERBRANDS
2019Již popáté obhajuje ocenění SUPERBRANDS
2019Založení RX FINANCE
2020Již pošesté obhajuje ocenění SUPERBRANDS
2021RE/MAX je vyhlášen asociací ČAF Franšízou roku

Horkovzdušné balóny

Symbol RE/MAX patří mezi nejznámější a nejlépe rozpoznatelná loga v USA. Jeho historie se začala psát roku 1978, kdy se jeden z regionální ředitelů rozhodl využít místního balónového festivalu a vyslat do vzduchu také jeden s logem RE/MAX a měl neuvěřitelný úspěch. O rok později se právě horkovzdušný balón stal symbol právě se rodící nadnárodní společnosti. V současné době čítá firemní „flotila“ více než 100 balónů, všechny jsou nezávisle vlastněny a provozovány nadšenci do balónového létání. Dva takové balóny létají s našimi klienty nad jejich budoucími domovy i v České republice.

Kontaktovat kancelář

*
*
*
*
phone: fname: fullname: email: